نایلون حبابدار چه ویژگی هایی دارد؟

نایلون حبابدار چه ویژگی هایی دارد؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 15 اسفند 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

تولید نایلون حبابدار برای اولین بار در دهه 1960 میلادی رواج یافت. این محصول به عنوان یک جایگزین خوب برای بسته‌بندی و حمل و نقل اجناس شکننده و حساس به ضربه‌ها مورد استفاده قرار گرفت و به سرعت محبوبیت پیدا کرد. از آن زمان تا کنون، خرید نایلون حبابدار به عنوان یک راه حل موثر برای محافظت از اجناس در طول حمل و نقل مورد استقبال صنایع مختلف قرار گرفته می شود. مجموعه دریا پلاستیک با در اختیار داشتن کلیه تجهیزات پیشرفته و همچنین مواد اولیه مرغوب، به عنوان یک تولید کننده موفق، انواع نایلون صنعتی منجمله نایلون ضربه گیر یا همان نایلون حبابدار تولید و به بازار مصرف عرضه می کنند. صرف نظر از قیمت نایلون حبابدار، بررسی میزان کیفیت لایه رول این پلاستیک برای خریدار حائز اهمیت است. با توجه به گستردگی کاربرد پلاستیک حبابدار، در این مقاله بیشتر شما را با روند تولید این محصول آشنا می سازیم، همراهی شما برای مطالعه این متن، به ما امید می بخشد که بتوانیم معرفی جامع انواع نایلون صنعتی را گردآوری نموده و به صورت مختصر در اختیار شما کاربران و مشتریان گرامی قرار دهیم.

فروش نایلون حبابدار

فرآیند تولید نایلون حبابدار

نایلون حبابدار از یک فرآیند تولید پیچیده به نام اکستروژن ساخته می ‌شود. در این فرآیند، مواد اولیه نایلون (مواد پلی‌اتیلن) به صورت گرانول‌ هایی ذوب شده و سپس از یک دیسپانسر خروجی خروجی می ‌شوند. این گرانول ‌ها به صورت یک لوله گرم و پلاستیکی به بیرون پخش می‌ شوند و همزمان با گذر از یک مسیر شکل‌دهنده، هوا در لوله وارد می‌ شود.

هوا وارد شده به درون لوله، باعث ایجاد حباب ‌های هوا در نایلون ذوب شده می ‌شود. این حباب ‌ها به عنوان یک لایه محافظتی برای محصولات حبابدار عمل می ‌کنند و آنها را در برابر ضربه‌ ها و فشارهای خارجی محافظت می‌کنند. سپس نایلون حبابدار به طول مورد نظر برش داده می ‌شود و بسته‌بندی می ‌شود. این پروسه تولید نایلون حبابدار به راحتی قابل انجام است و به صورت صنعتی در کارخانه‌های تولید صورت می ‌گیرد. برای تولید نایلون حباب دار، از دستگاه‌های اکستروژن و دستگاه‌های پرکننده حباب‌ ها استفاده می ‌شود. این دستگاه‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • اکستروژن: این دستگاه برای ذوب کردن مواد اولیه نایلون (معمولاً پلی‌اتیلن) و پمپ کردن آن به صورت گرانول‌ها به لوله‌ای خروجی استفاده می‌ شود.
  • ماتریس شکل‌دهنده: این دستگاه برای شکل دادن لوله نایلون حبابدار و وارد کردن هوا به داخل لوله برای ایجاد حباب‌ها استفاده می‌ شود.
  • دستگاه پرکننده حباب‌ها: این دستگاه برای تنظیم و کنترل تعداد و اندازه حباب‌ها در نایلون حبابدار استفاده می ‌شود.
  • دستگاه برش: برای برش دادن نایلون حبابدار به طول مورد نظر استفاده می‌ شود.

این دستگاه ‌ها به صورت خودکار و صنعتی در کارخانه ‌های تولید نایلون حباب دار استفاده می ‌شوند و فرآیند تولید را به صورت مکانیزه و بهینه انجام می ‌دهند.

مزیت نایلون حبابدار ضربه گیر

نایلون حبابدار به عنوان "نایلون ضربه گیر" شناخته می‌شود، زیرا ویژگی ‌های حبابداری آن به خوبی می‌ تواند ضربه ‌ها و فشارهای خارجی را جذب و کاهش دهد. این مشخصات ظاهری و ساختاری باعث می ‌شود که پلاستیک حبابدار به عنوان یک ماده محافظتی برای محصولات حمل‌ و نقل شده، اشیاء شکننده، وسایل الکترونیکی و غیره استفاده شود. همچنین، حباب ‌های هوا در ساختار نایلون ضربه گیر باعث افزایش عایق حرارتی و صوتی آن می‌شود. این مشخصه ها باعث محافظت از محتویات درون بسته بندی شده در برابر تغییرات دما و ضربات خارجی شدید می‌ شود. به همین علت است که می‌توان از نایلون ضربه گیر به عنوان یک ماده محافظتی برای امور اسباب‌کشی و بسته‌بندی وسایل بزرگ، چوب و شکستنی استفاده کرد. این نوع نایلون به دلیل ویژگی‌های حبابداری که دارد، می‌تواند فشارهای وارده را جذب کند و از آسیب رسیدن محتویات بسته‌بندی شده جلوگیری کند.

فروش نایلون حبابدار

فروش انواع نایلون حبابدار

همانطور که اشاره شد، نایلون حبابدار یک ماده بسته‌بندی و حفاظتی است که در صنایع مختلف استفاده می ‌شود. این نوع نایلون ضربه گیر در انواع مختلفی تولید و به فروش می ‌رسد، از جمله:

  • نایلون حبابدار تک لایه: این نوع نایلون حبابدار از یک لایه نایلون با حباب ‌های هوا پر شده تشکیل شده است. این نوع بسته‌بندی معمولاً برای محافظت از محصولات سبک و حساس استفاده می ‌شود.
  • نایلون حبابدار دو لایه: این نوع نایلون دارای دو لایه نایلون با حباب‌های هوا پر شده است که بهبود بیشتری در مقاومت و حفاظت از آسیب‌ های خارجی ارائه می‌ دهد.
  • نایلون حبابدار سه لایه: این نوع نایلون ضربه گیر دارای سه لایه نایلون با حباب ‌های هوا پر شده است که قدرت محافظتی بالاتری دارد و برای محافظت از محصولات سنگین و حساس مناسب است.
  • نایلون حبابدار ضد آب: این نوع نایلون حباب دار دارای قابلیت ضد آب است که جهت حفظ محصولاتی که به آب و رطوبت حساس هستند، مورد استفاده قرار گرفته می شود.
  • نایلون حبابدار سه بعدی یا ضد ضربه: این نوع پلاستیک حبابدار دارای مشخصه های ضد ضربه است که برای محافظت از محصولاتی که به ضربات و فشار خارجی حساس هستند، مناسب است.

این تنوع در انواع نایلون حبابدار به تولید کنندگان و نیازمندی ‌های مشتریان کمک می ‌کند تا بهترین گزینه برای بسته‌بندی و حفاظت از محصولات خود را انتخاب کنند. در همین راستا، جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به انواع تولیدات مجموعه دریا پلاستیک با واحد فروش تماس بگیرید. پس از دریافت مشاوره تخصصی، به سهولت قادر به انتخاب و خرید نایلون ضربه گیر در ابعاد آماده و یا سفارشی خواهید بود.

فروش نایلون حبابدار

مهمترین مصارف نایلون حبابدار ضربه گیر

نایلون حبابدار برای بسته‌بندی و حفاظت از محصولات مختلف به کار گرفته می شوند. معمولاً برخی از محصولاتی که با استفاده از نایلون حباب دار بسته‌بندی می‌ شوند عبارتند از:

  • لوازم الکترونیکی: مانند تلفن همراه، لپ تاپ، دوربین، تبلت و سایر لوازم الکترونیکی که نیاز به حفاظت از ضربات و خط و خش دارند با استفاده از نایلون ضربه گیر بسته بندی می شوند.
  • لوازم شیشه‌ای: مانند آینه، لوازم آشپزخانه شیشه‌ای، لامپ ‌های شیشه‌ای و سایر محصولات شیشه‌ای که به آسیب خوردن حساس هستند، نیاز به کاربرد نایلون حبابدار دارند.
  • لوازم پزشکی: مانند داروها، تجهیزات پزشکی حساس و سایر لوازم پزشکی که نیاز به حفاظت از شرایط خارجی دارند.
  • مواد غذایی: مانند سبزیجات، گوشت، ماهی و سایر محصولات غذایی که نیاز به حفاظت از تخمیر و فاسد شدن دارند.
  • لوازم تزئینی و زینتی: مانند جواهرات، سنگ ‌های قیمتی، زیورآلات و سایر لوازم تزئینی که به ضربات و خط و خش حساس هستند.

به طور کلی، نایلون حبابدار برای هر نوع محصولی که نیاز به حفاظت از آسیب‌ های خارجی دارد مناسب است و به عنوان یک راه حل اقتصادی و کارآمد برای بسته‌بندی و ارسال محصولات استفاده می ‌شود. قیمت نایلون حبابدار ضربه گیر به عوامل مختلفی وابسته است که در انتهای پست تنها به 2 عامل مهم آن می پردازیم که عبارتند از:

  • ابعاد و ضخامت: معمولاً قیمت نایلون حبابدار بر اساس میزان ضخامت و اندازه آن تعیین می ‌شود. نایلون‌های بزرگتر و با ابعاد بیشتر قیمت بیشتری دارند.
  • کیفیت مواد: نوع مواد استفاده شده در تولید نایلون حبابدار نیز تأثیر زیادی بر قیمت آن دارد. مواد با کیفیت بالاتر معمولاً قیمت بالاتری دارند و بهترین حفاظت را برای محصولات فراهم می‌ کنند.

در حال حاضر صنایع مختلف به عنوان تولید کننده و عرضه کننده کالا به بازار، جهت کاهش هزینه های تولید محصولات خود، می توانند نسبت به خرید نایلون ارزان از طریق دریا پلاستیک اقدام کنند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و راهنمایی بیشتر بهتر است با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

https://daryapelastic.com/

servicesکمپرسورپوکه معدنیماشین آلات راهسازینایلون حبابدارنایلون شیرینگکاغذ دیواریپوستر دیواریویدئو پروژکتورترازوباسکوللاستیکوشاکتجهیزات آشپزخانه صنعتیگردشگریلوازم یدکی بسترنزغالفروش-اقساطی-خودروخدمات و تجهیزات ساختمان
آخرین اخبار
آموزشگاه شیرینی پزی و صدور مدرک تأمین کننده لوازم یدکی غلطک هپکو در بازار نایلون عریض و انواع آن پوکه معدنی و ویژگی های آن فروش اقساطی خودرو و نکات حقوقی آن کوپلینگ لاستیکی خرید چاقو شکاری با قیمت ارزان شارژ کپسول آتشنشانی چرا مهم است؟ نایلون استرچ و روش استفاده از آن فروش توربو شارژ و استعلام قیمت بروز آن لوازم یدکی بلدوزر و قیمت آن سرامیک بر و ویژگی های آن طرح فروش اقساطی سایپا شامل چه خودروهایی می شود؟ دستگاه خمیرگیر چیست؟ دستکش ایمنی و مزایای آن فروش اقساطی سایپا و شرایط آن فروش اقساطی ایران خودرو و مزیت تحویل فوری نایلون حبابدار چه ویژگی هایی دارد؟ خرید زغال با کیفیت ویدئو پروژکتور در نمونه های پیشرفته کوپلینگ فلزی چیست طرح توجیهی و بخش های آن لوازم یدکی لودر در نوع اصلی مشاوره مهاجرت و ضروریت آن خرید لوازم یدکی بسترن با بهترین قیمت لاستیک‌ و انواع آن انواع خدمات انواع خدمات و تجهیزات ساختمان زغال و انواع آن شرایط فروش اقساطی خودرو تجهیزات آشپزخانه صنعتی و انواع آن تجهیزات ایمنی و انواع آن گردشگری و انواع آن پوشاک و انواع آن لوازم یدکی بسترن و انواع آن باسکول و انواع آن ترازو و انواع آن ویدئو پروژکتور و انواع آن پوستر دیواری و انواع آن کاغذ دیواری و انواع آن نایلون شیرینگ و انواع آن نایلون حبابدار با کیفیت ماشین آلات راهسازی و انواع آن پوکه معدنی و انواع آن کمپرسور و انواع آن